Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Тэхнічны пашпарт дыстанцыі

Аршанская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі просіць унесці інфармацыю на старонках подсайта Мінскага аддзялення:
 Аршанская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі размешчаная на скрыжаванні важнейшых чыгуначных кірункаў Масква-Орша-Брэст, Магілёў-Орша-Віцебск і з'яўляецца складнікам звяном Аршанскага чыгуначнага вузла. Найбуйнейшы Аршанскі чыгуначны вузел Беларусі, размешчаны на скрыжаванні двух Еўрапейскіх транспартных калідораў і з'яўляецца найважнейшым звяном чыгуначнай сеткі Рэспублікі Беларусь і краін СНД. Аршанскі чыгуначны вузел з'яўляецца Усходнімі варотамі Беларусі. 
 
 Аршанская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі ўваходзіць у склад Мінскага аддзялення Беларускай чыгункі і мае наступныя ўчасткі:
1. Орша-Барысаў,
2. Орша-Чэрвена,
3. Орша-Румина,
4. Орша-Мажэеўка,
5.Орша-Краснае,
6.Орша-Лепель-Новалукомль
 
Агульная працягласць абслугоўваюцца прылад - 401,7 км
Штатная колькасць - 269 чалавек
Тэхнічная аснашчанасць - 495,56 тэхнічных адзінак
Абсталявана аўтаматычнай блакаваннем - км 250,9
Паўаўтаматычнай блакаваннем – 150,8 км
Дыспетчарскай цэнтралізацыяй - км 372,9
Электрычнай цэнтралізацыяй – 26 станцый
Стрэлак уключаных у электрычную цэнтралізацыю – 743 стрэлкі
Пераездаў, абсталяваных аўтаматыкай - 129
Пешаходных пераездаў, оборудованых аўтаматычнай сігналізацыяй - 5
Электрычная цэнтралізацыя горак малой магутнасці - 2 горкі
горка Орша-Заходняя – 8 стрэлак
горка Орша-Цэнтральная – 9 стрэлак
Электрычная цэнтралізацыя Лакаматыўнага дэпо – 39 стрэлак 
Дызель-генератарных агрэгатаў -28
Аўтаматычная лакаматыўная сігналізацыя бесперапыннага дзеяння - 189,2 км
Аўтаматычныя тэлефонныя станцыі на 3498 нумароў
Устаноўлена радыёстанцый - 65: цягніковай радыёсувязі - 3
станцыйнай радыёсувязі - 27
Абсталявана прыладамі КТСМ - 18 пунктаў
Сістэмы аўтаматычнай индефикации рухомага складу-12, 
Аўтаматызаваная дыягностыка сістэма кантролю дэфектаў колаў на хаду цягніка «Laska»-1
Аўтаматызаваная сістэма камерцыйнага агляду цягнікоў і вагонаў станцыя -1
Сістэма відэаназірання АСКО-ПВ-1
Аўтаматызаваны дыягнастычны комплекс для вымярэння для вымярэння геаметрычных параметраў колавых пар «Комплекс-1»
Пасты ЭЦ абсталяваныя пажарнай сігналізацыяй-29 пастоў
Кантрольна-габарытныя прылады-2
Вядучы спецыяліст па кадрах Дзямідавец В. М.