Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Калектыў околотка № 7 Аршанскай дыстанцыі шляху на сваім прадпрыемстве стаў лепшым па выніках работы за 2015 год

19 мая 2016

У маштабах магістралі ен таксама прызнаны лаўрэатам прэміі імя машыніста В. А. Яцкевіча
Акругу раней не раз апыняўся ў лідарах ва ўнутраных вытворчых спаборніцтвах. Але такі поспех, адзначае кіраўніцтва дыстанцыі, крыецца зусім не ў шчаслівым ліку, якім лічыцца сямерка. Вядома ж, дзякуючы добрасумленнай працы калектыву, які не мае парушэнняў працоўнай і вытворчай дысцыпліны. Стан шляху па выніках 2015 года ацэнена ў 48 балаў пры плане 72.

Сення околотком абслугоўваецца 54,1 < разгорнутых галоўных, станцыйных і пад'язных шляхоў, 134 стрэлачных перакладу, якія знаходзяцца ў преде-лах горада. Таму, жартуе дарожны майстар околотка Аляксандр Яфіменка, яны заўседы на ўвазе. Брыгады № 1 і № 2, якія забяспечваюць бяспеку руху цягнікоў, сочаць за станам пуцявой развіцця станцыі - гэта каля 20 шляхоў паміж гарлавінамі. Тут фармуюцца і адпраўляюцца грузавыя цягнікі ў напрамку Віцебска, Смаленска, Мінска, праходзяць пасажырскія саставы на Магілеў, Крычаў.

На фота - брыгадзіры Руслан Цыганкоў, Аляксандр Ганевіч і дарожны майстар Аляксандр Яфіменка.

Працы і адказнасці не менш і ў брыгад № 3 і № 4, у вядзенні якіх знаходзяцца станцыйныя і пад'язныя шляхі такіх прадпрыемстваў, як ААТ «Завод «Легмаш» і ААТ «Аршанскі камбінат хлебапрадуктаў". Акрамя бягучага ўтрымання пуці, усе брыгады сочаць за станам паласы адводу.
У апошні час, па словах Аляксандра Яфіменка, вялікая ўвага надаецца абнаўленню верхняга будовы шляху — пераходу на больш цяжкі тып рэек і на жалезабетоннае падстава. У мінулым годзе, у прыватнасці, выканана змена стрэлачных пераводаў Р50 (на драўляным падставе) на Р65. У рамках бягучага ўтрымання пуці заменена 2,6 тыс. драўляных шпал і 300 жалезабетонных, а таксама 11 рамных рэек з остряками і 6 крыжавін. Зроблены рамонт чатырох пераездаў, у тым ліку аднаго — з кладкай інтэграванага пакрыцця. У гэтым годзе запланаваны замена рэек на больш цяжкі тып Р65, кладка стрелочных перакладаў на жалезабетоннае падстава.

- Прэмія імя машыніста В. А. Яцкевіча для нас вельмі сур'езная і ганаровая ўзнагарода, — заўважае Аляксандр Сяргеевіч. — Думаю, такіх вынікаў мы дамагліся шмат у чым дзякуючы згуртаванасці нашага калектыву. Сення гэта чатыры брыгады, у якіх працуе 29 чалавек. У апошні час ен значна памаладзеў. Тон задаюць брыгадзіры Аляксандр Ганевіч і Рус-лан Цыганкоў, манцеры пуці Сяргей Круцікаў, Ігар Болтиков, Вадзім Бандарык (цяпер ен студэнт Маскоўскага універсітэта шляхоў паведамленні). Але касцяк па-ранейшаму складаюць тыя, хто тут працуе не адзін дзясятак гадоў. Гэта манцеры пуці Аляксандр Чэхаў, Сяргей Якутенок. Брыгадзір Сяргей Литаврин у дыстанцыі - бо-леі чвэрці стагоддзя, яго калега Аляксандр Турак — 18 гадоў.

Многія аршанскія путейцы пачыналі свой працоўны шлях у іншых гарадах — па размеркаванні пасля тады яшчэ галіновага тэхнікума траплялі ў Магілеў, Віцебск, Мінск. Але неўзабаве вярталіся дадому, у Оршу, рабіліся ў дыстанцыю шляху, і сення ні аб чым не шкадуюць. На роднай зямлі, мабыць, працуецца лепш. Гэта ўжо стала заканамернасцю. Гэтак жа склалася працоўная біяграфія некаторых прадстаўнікоў 7-га околотка дыстанцыі.

Які ўзначальвае брыгаду № 4 аршанец Аляксандр Ганевіч пасля каледжа быў звадзе делен ў Мінск — у СМП-738. Удзельнічаў у будаўніцтве пад'язных шляхоў да цементному заводзе ў Крычаве, затым была сталічная дыстанцыя шляху. Але абставіны, а таксама жаданне вярнуцца дадому прывялі яго ў Аршанскую дыстанцыю шляху, дзе яго вопыт выдатна спатрэбіўся. Праз некалькі гадоў стаў брыгадзірам. Яго калега і зямляк Руслан Цыганкоў ўзначальвае брыгаду № 2. Атрымаўшы прафесію путейца, быў размеркаваны ў Магілеўскую дыстанцыю шляху. Потым ажаніўся, вярнуўся ў Оршу.

Сам Аляксандр Яфіменка таксама аршанец і першы чыгуначнік у сям'і. Скончыўшы школу, паступіў у галіновай тэхнікум, з 2001-га — у Аршанскай дыстанцыі пуці. Пачынаў працаваць у пуцявой калоны, задзейнічанай у рамонце пад'язных шляхоў. Затым быў манцерам пуці на станцыі Орша-Заходняя, брыгадзірам — на станцыі Чэрвіна, а ў 2010-м стаў дарожным майстрам. Тады ж паступіў у Маскоўскі універсітэт шляхоў зносін.

Трэба сказаць, што за плячыма ўсіх (акрамя галіновых навучальных устаноў) — вопыт і добрая вайсковая школа. Путейцы околотка — яшчэ і актыўныя ўдзельнікі грамадскага, культурнага жыцця дыстанцыі, абараняюць гонар прадпрыемства на мерапрыемствах вузла і горада па футболе, валейболе, більярдзе, дартсе. Цыганкоў Руслан, у прыватнасці, адзін з лепшых гульцоў дыстанцыі па настольным тэнісе.
Вольга АРЛОВА

Да спісу навін за 2016 год