Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Завяршылі датэрмінова

14 ліпеня 2016

Адразу тры штучных збудаванні, якія абслугоўваюцца Маладзечанскай дыстанцыяй шляху, абнавілі ў ходзе аднаго «акна» на перагонах Палачаны-Валожын-Маладечна-Ліда. Доўжылася яно амаль суткі-с 21.45 56 ліпеня па 20.02 7 ліпеня.

За гэты час былі праведзены асноўныя капітальныя працы на двух малых мастах даўжынёй да 20 метраў, а таксама рамонт 45-метровага маста праз Заходнюю Бярэзіну. Як і два іншых, ён пабудаваны ў 1903 годзе. Грунтоўна абнаўляўся двойчы. У 1950 годзе было заменена пралётныя будынак 2 -га галоўнага шляху пад неабходныя нагрузкі і забетанаваць подферменные пляцоўкі. У 1983-м пралётныя будынак 1-га галоўнага шляху стала металічным болтосварным са суцэльнымі сценкамі, таксама ўмацаваныя подферменные пляцоўкі. У гэты раз сіламі работнікаў маставога цэха Маладзечанскай дыстанцыі шляху тут замянілі пракладны пласт безбалластного маставога палатна. Ранейшы у выніку працяглай эксплуатацыі стаў непрыгодным для выкарыстання.

Два іншых штучных збудаванні (даўжынёй 15 і 10,5 метра) на перагоне Палачаны-Валожын былі разбураны і адноўлены ў пачатку 40-х гадоў мінулага стагоддзя. Праз два дзесяцігоддзя пралётныя будынкі замянілі на жалезабетонныя пліты з адкіднымі бартамі. Через 40 з лішнім гадоў масты сталі мець патрэбу ў маштабным абнаўленні. Конкурс на правядзенне іх капітальнага рамонту выйграла навукова-ўкараняльнага ТАА «Аванбэк», якое выступіла ў ролі генпадрадчыка. На рахунку кампаніі ўжо не адно штучнае збудаванне ў гэтым рэгіёне. Але працаваць адразу з двума мастамі паралельна трэба было ўпершыню. На гэты раз у садружнасці з маладзечанскiмi маставікамi і чыгуначнікамі іншых гаспадарак у рамках капітальнага абнаўлення выконвалі поўны рамонт асноў штучных збудаванняў і мянялі дэфектныя пралётныя будынкі. У працах былі задзейнічаныя краны маладзечанскага і полацкага аднаўленчых цягнікоў, грэйферные краны СМП-169 і Асіповіцкай дыстанцыі шляху, хопер-дазатарныя круцёлкі, машына ВПРС-03 Маладзечанскай дыстанцыі шляху. На час «вокны» на дзвух пунктном ўчастку Маладзечна-Ліда было цалкам спынена рух цягнікоў. Рамонтныя работы завяршыліся датэрмінова.

У бліжэйшы час трэба будзе ўсталяваць парэнчавыя агароджы, умацаваць конусы двух капітальна абнаўляюцца мастоў зрабіць маналітныя жалезабетонныя сходы.

Вольга Мікалаева.

Да спісу навін за 2016 год