Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Участковым метадам

17 кастрычніка 2016

Маштабныя работы па аздараўленні пуцi прайшлі ў няцотнай гарлавіне станцыі Мінск-Пассажирский.За тры дні спецыялістамі сталічнай дыстанцыі путивыполнена подъемка 24 стрелочных перакладаў з пастаноўкай на друз.
 
Для гэтага спатрэбілася тры «вокны» сярэдняй працягласцю па пяць гадзін кожнае. Было заменена два камплекты драўляных
перакладных брусаў і каля 200 драўляных шпал.
 
Рамонт выконваўся так званым участковым метадам: на працягу трох «вокнаў" толькі ад дыстанцыі шляху было задзейнічана
пяць участкаў, якія працавалі ў цеснай звязцы з прадстаўнікамі сталічных дыстанцый электразабеспячэння і сігналізацыі і
сувязі. Неабходнасць у такой колькасці людзей звязана з разноплановость абнаўляюцца стрелочных перакладаў (адзіночных і
падвойных, а таксама глухіх перасячэнняў) і спалучаныя іх паміж сабой. Падняць іх паасобку не ўяўлялася магчымым,
тым больш на станцыі з інтэнсіўным рухам пасажырскіх цягнікоў. Адна брыгада, замацаваная за станцыяй, не змагла б
зрабіць усё гэта і за адзін летні сезон.
 
Апошні раз такое абнаўленне тут праводзілася 15 гадоў таму. Сягоння працы праходзілі ў тры этапы з выкарыстаннем
пуцявых машын ВПРС, МПТ-4, СВП-74. Падчас «акна» ў першы дзень сіламі 200 пуцейцамі трох участкаў было аздароўлена
11 стрелочных перакладаў. У другое «акно» з удзелам 130 пуцейцамі (таксама трох участкаў) — дзевяць стрэлак. на заключитель-
ном этапе працавала каля 80 прадстаўнікоў дыстанцыі шляху. Работы былі размеркаваны такім чынам, каб не парушыць графік руху цягнікоў, якія ідуць праз няцотных гарлавіну ў маскоўскім і гомельскім напрамках. Асноўным работ папярэднічала падрыхтоўка, якая праходзіла напярэдадні. Гэта геадэзічная здымка гарлавіны станцыі спецыялістамі тэхаддзела прадпрыемствы, абнаўленне землянога палатна і баластнага пласта. Для гэтага было выгружана 20 хопер-дозаторных вагонаў з новым друзам.
 
Вольга НІКАЛАЕВА
Да спісу навін за 2016 год