Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Калі марудзіць нельга

23 кастрычніка

За ўзорнае выкананне службовых абавязкаў, высокі прафесіяналізм пры ўсталяванні прычыны задымлення ў складзе цягніка і прадухіленне пагрозы бяспекі руху да галіновай узнагародзы прадстаўлены машыніст лакаматыўнага дэпо Орша Алег Усцінаў.
 
У жніўні 2017 года лакаматыўная брыгада Алега Ўсцінава вяла пасажырскі цягнік №64 Мінск - Навасібірск. Пасля станцыі Гарадзішча пры аглядзе складу на крывым участку шляху Алег Іванавіч заўважыў дым ад перадапошняга вагона. Крыху пазней яго ўбачыў і памочнік Ігар Латышаў. Машыніст імгненна прыняў рашэнне аб прыпынку цягніка. Пасля сумеснага агляду колавых пар на адной з іх лакаматыўная і цягніковая брыгады выявілі моцны нагрэў буксы: пирометр (бескантактавы тэрмометр) паказаў тэмпературу 160 градусаў. Разам з начальнікам цягніка Дзмітрыем Рабыкиным і цягніковым электрамеханікам Аляксандрам Гарбацэвічам прынялі рашэнне вывесці склад з перагона на станцыю Смалявічы. Тут няспраўны вагон быў адцэплен. Пасля скарочанага апрабавання тармазоў лакаматыўная брыгада далажыла дыспетчару пра гатоўнасць і рушыла ў дарогу.
 
- Вельмі важна, як адрэагуюць на нестандартныя цягніковая сітуацыі машыніст і памочнік. Адпрацоўваць дзеянні ў такіх выпадках дапамагаюць практычныя заняткі, якія праводзяцца ў нас. Што тычыцца гэтага эпізоду, лакаматыўная брыгада здолела аператыўна прыняць правільнае рашэнне, паказаўшы высокі ўзровень прафесіяналізму, - кажа намеснік начальніка лакаматыўнага дэпо Орша па ідэалагічнай працы, кадрах і сацыяльных пытаннях Аляксандр Кулік.
 
- Мы дзейнічалі паводле інструкцыі, - каментуе свае дзеянні машыніст Алег Усцінаў, - пільны трэба быць заўсёды, бо бяспека руху для лакаматыўнай брыгады - галоўнае правіла.
 
У лакаматыўнае дэпо Орша Алег Іванавіч прыйшоў у 1985 годзе, пасля заканчэння сталічнага галіновага вучылішча (цяпер каледж). Восем гадоў працаваў памочнікам машыніста. У 1993 годзе, пасля курсаў павышэння кваліфікацыі ў гомельскай дортехшколе, стаў за правае крыло цягніка на участках Орша - Смаленск, Орша - Мінск. З 1999-га працуе ў пасажырскім руху: кіруе электравозам ЧС4Т.
 
Учынак машыніста Алега Усцінава не застаўся незаўважаным кіраўніцтвам дэпо, Мінскага аддзялення і дарогі. За пісьменныя, прафесійныя дзеянні і прадухіленне аварыйнай сітуацыі ён прадстаўлены да высокай галіновай узнагародзе. Па прызнанні чыгуначніка, увагу кіраўніцтва і ацэнка працы матывуюць яго на больш маштабныя працоўныя здзяйсненні.
 
 
 
Да спісу навін за 2017 год